Analyytikko 2/2021

8,90 19,90 

Suomen ensimmäinen data-alan asiantuntijalehti.

Ennakkotilaaminen käynnissä!

Saamme lehden painosta marraskuun aikana ja aloitamme tilausten postittamisen heti, kun lehden ensimmäinen painos on käsissämme.

Valitse itsellesi sopivin hinta ja maksa mitä haluat.

Poista
Tuotetunnus (SKU): Ei saatavilla/-tietoa Osasto:

Kuvaus

Analyytikko-lehti on datatiedettä, analytiikkaa ja koneoppimista käsittelevä suomenkielinen data-alan asiantuntijalehti.

Lehden toinen numero sisältää vakiopalstojen (ajankohtaista, datahessun maanantai, linkkivinkit, datapähkinä) lisäksi jutut:

– Netflix Original: Metaflow – ML-projektit ideasta tuotantoon viikossa (Ville Tuulos, Outerbounds, ex-Netflix)
– Edistynyt analytiikka oppimisen esteenä (Esa Tiusanen, Columbia Road)
– Tampere AI edistää seudun yritysten tekoälyosaamista ja tuo niitä yhteen (Anni Ylinen, Tampere AI)
– Miten Snowdenin paljastama NSA seuraa ihmisiä jatkossa kun kolmannen osapuolen evästeet katoavat? (Fredrik Rönnlund, Leadoo Marketing Technologies)
– Kaupalliset AI-alustat – Hot or not? (Lasse Ruokolainen, eCraft)
– Konenäkö ympäristön kartoituksessa (Johannes Elmnäinen, Emblica)
– Data lapsen kengissä (Eija-Leena Koponen, Sour Data, Women in AI, R-Ladies)
– NLP ja sentimenttianalyysi – Lentoaseman asiakaskokemuksen mittaaminen koneellisesti (Marko Karttunen, Nesenta)
– Rennosti analytiikasta, olutta maistellen (Kalle Pirhonen ja Jaakko Lempinen, Yle)
– Palvelinpuolen tägitys ja Vegasin sääntö (Simo Ahava, 8-bit-sheep, Simmer)
– Vahvistusoppiminen ja dynaaminen hinnoittelu (Aappo Pulkkinen ja Tomas Heiskanen, Fourkind, part of Thoughtworks)
– Näin analysoit brändisi herättämään mielikuvan (Janne Korpi, iloom.io, Quru)

ISSN 2737-0216